Modachi amat tertarik dengan pembinaan personaliti jenama oleh sebuah syarikat fesyen, Padini Holdings Berhad.
Blog
Kukuhkan Budaya Jenama, Biar Pelanggan Bangga Guna Produk Anda
Modachi melihat bahawa syarikat IKEA mempunyai budaya jenama yang sangat kuat.
Jadi Sehebat Nike, Kukuhkan Jenama Ekuiti
Selain identiti jenama dan imej jenama, ada satu lagi perkara yang perlu diberi perhatian iaitu ekuiti jenama.
Konsep & Trend TikTok: Apa Yang Hangat Pada Tahun 2024?
TikTok telah muncul sebagai leader dalam domain media sosial, menawan berjuta pengguna di seluruh dunia dengan kandungan video bentuk pendeknya.
4 Faktor Bina Imej Jenama Sekukuh Coca Cola
Jika anda ialah seorang usahawan dan ingin membina imej yang kukuh, anda boleh jadikan Coca Cola sebagai rujukan.
PMKS Nak Kuatkan Identiti Jenama? Tiru Macam Apple Inc
Banyak syarikat PMKS kurang menyerlah dalam aspek pembinaan identiti jenama disebabkan tidak ambil tahu mengenai hal tersebut.